XX. mendeko Euskararen Corpus estatistikoa

Testuingurua

Prestakuntza honek, R. Feuersteinek eta gaian iharduniko irakaslek emaniko Teoria Egitural... (1986.eko iraila - 1987.eko iraila) horren gainean bi maila sortu beharra ikusi da.

Teoriaren ezagutzan eta Programaketaren aplikazioan sakondu ahal izateko, bi ikasturte hauetan barna, gaian diharduten irakasleek emaniko etengabeko mintegian hartu dugula parte esan beharra dago, bidebatez.

Programaketa honekin jarraitzeak, hurrengo ikasturteetan eratuko den etengabeko prestakuntzan segitu beharra eskatzen digu.

6.6. HAUSNARKETA ESPERIENTZIATIK Programaren aplikapenaren lehen une batetan honako aspektuak jaso genituen: Aspektu positiboak: Hitz jarioaren gehitze progresiboa.

Oinarrizko ohituren berenganatzea.

Lanaren betetze eraginkorrean beharrezko diren portaeren berenganatzea, haseran.

Zailtasunak: Gazteen eta instrumentuen beraien gaitasunen desezagutza abiagunetzat.

Gure ikasleek zituztenekin batera, gidaliburuan adieraziriko funtzio eta eragiketen egokitze-arazoak.

Programaketa, aplikapen eta jarraipen aspektu hirukoitzari lana eskaintzea, denbora eta metodo-mugatasun errealez.

Motibazioan, aurrebetebeharretan eta Programaketaren jarraipenean, oso maila desberdinen presentzia.

Saioz saio, era metagarrian, helburuak lortu eta portaerak mantentzea.

Denborak aurrera egin ahala, datu adierazgarri gehiago jaso ditugu.

A.I.P.aren aplikapenean dugun esperientzia laburra kontutan harturik, gure hezkuntz ihardueraren garapenaren barne, eragin-maila zehatza isladatzen duen Programaketaren aplikapenari balioa ematea bidera diezazkiguten nahiko adierazle objektiborik ez dugu oraindik.

Metodoak Arartekoaren betekizunean jartzen duen garrantzia eta Ikaskuntz prozesuari ematen dion inportantzia gure Hezkuntz Projektuan (irakaslearen saihetsa, gure hezkuntz iharduerarako presupostuak) oso ezaugarri berdintsuez jasotzen da; paralerrotasun hau kontutan edukirik, zail egiten da zenbait aldaketaren arrazoinaren berri ematea, hala nola: 1. Ikaslearengan: Eskolako materialarekiko joera-aldaketa.

Motibazio-mailaren haundiagotzea.